יום שבת, 4 באוגוסט 2007

MAD MEN

נשביתי. אחרי פרק אחד. כן, כן. אני טיפוס כזה. של טלוויזיה. מחכה לפיילוטים של תחילת העונה בארה"ב, מוריד (אימיול? אני? לא מכיר.) לפי דיסקריפטור שצד את מוחי, צופה בפרק אחד, מחליט אם כן או אם לאו, ומוריד את כל הסדרה להתמכרות מוחלטת.
עכשיו, זו לא חוכמה. ההתמכרות החדשה שלי עוסקת בעולם שאליו בחרתי להיכנס. עולם תחרותי, פרובוקטיבי, מהיר, תובעני, חסר פשרות, ובניו יורק של שנת 1960 - אפילו מאוד סקסיסטי.
אז החלטתי שגם לכם מגיע:
, או בתרגום לעברית - "פרסומניאקים", היא סדרת דרמהMAD MEN
העוסקת במשרד פרסום גדול מאוד בניו יורק של תחילת הסיקסטיז.
זהו מונח שהוטבע בסוף שנות החמישים כדי לתאר את מנהלי הפרסום בשד' מדיסון במנהטן, ניו יורק. כמובן שהם הטביעו אותו בעצמם.
אני ממליץ לנסות, לבדוק ולהתמכר.
אזהרה: זה לא אבודים, לא נמלטים, ובטח שלא באפי ציידת הערפדים.
אני בטוח שתתאהבו.

שאולי

אין תגובות: