יום שבת, 4 באוגוסט 2007

דרושה: מודעת רחוב

גולשים אהובים!
אני פונה אליכם בלב כבד. לאחרונה, התוודעתי לבעיה חברתית מאוד נפוצה, אך בו בזמן נחבית. טיילתי לי לבדי ברחובות העיר (תעריכו, להסתובב בנתניה זה יכול להיות ממש אקסטרים!. סתם, נתניה היא עיר מאוד בטוחה. מאוד.) ומצאתי כמה מודעות רחוב מוזרות, מצחיקות, מיוחדות.
מודעות אלה חיות לבדן על עצים, עמודי חשמל, לוחות מודעות, או - רחמנא ליצלן, על תחנות אוטובוס, משוועות לאחד שיגיע ויגאל אותן מייסורי תלישת זרועותיהן האומללות.
אנא, גולשים חביבים, עיזרו לי לעזור להן: בואו נאסוף יחד מודעות רחוב (מודעות למכירה, "תלוש אותי", מודעות דרושים, מודעות "המוצא הישר יבוא על שכרו" ואפילו מודעות אבל) כשהדגש הוא על מיוחדות, מקוריות, קריאייטיב בהתגלמותו. גם פריק שואו הולך.
המטרה: בית חם למודעות רחוב בבלוג הקטן והחמים שלי.
הרימו את הכפפה, צלמו אותן ושילחו אליי למייל.
בתמורה, אני אוהב אתכם לעד וגם אצרף תודה לפוסט. שווה, לא?

מחכה לשיתוף הפעולה שלכם.
שאולי

אין תגובות: