יום רביעי, 8 באוגוסט 2007

GOT MILK? GET SOME!

קמפיין החלב האמריקאי הענק רץ כבר כמה שנים. מי לא השתתף בו? אנשי רוח, מוזיקה וספורט, כוכבי קולנוע, טלוויזיה ואפילו משחקי מחשב.
כל המי ומי, כל מי שנחשב, כל הסלבז.
אם אתה לא שם, מי אתה בכלל?
הקמפיין התחיל באוקטובר 1993, כאשר משרד הפרסום של גודבי סילברשטיין ושות' שהתחרו מול עוד שלושה משרדי פרסום שונים על הזכות להרים את תעשיית החלב המדשדשת בארה"ב. הם רצו לעשות משהו שונה, ולא להשתמש שוב ביתרונות הבריאותיים, ובכלל - שהחלב לא יופיע במרכז הקמפיין.
חלב נלקח תמיד כמובן מאליו, והצוות הקריאייטיבי רצה לעורר את הצורך לדאוג שתמיד יהיה חלב במקרר, שחס וחלילה לא ייגמר.
הקמפיין הסתמן כהצלחה מסחררת. כעבור שנה מצאת הקמפיין לאוויר נמכרו בקליפורניה בלבד 15 מיליון גלונים של חלב יותר מהשנה שקדמה לה, וזו היתה הפעם הראשונה מזה עשרים שנה שמכירות החלב גדלו.
ועכשיו, אני מתכבד להציג (לאחר עמל של כמה ימים, יש לציין) את פרוייקט החלב הענק של בלוג הקריאייטיב הקטן שלי.
בנוסף לבילבורד שפורסם ע"ג תחנות אוטובוס והדיף ריח של עוגיות (כן, כן, אמיתי!), אספתי כמה עשרות פרינטים, ואת פרסומת הטלוויזיה הראשונה של הקמפיין (שיצאה באוקטובר 1993). נסו לזהות כמה שיותר זהויות ודמויות (מצטער על איכות חלק מהפרינטים) וכתבו את התשובות בתגובות
SO, GOT MILK?









































































כנסו גם לפוסט של קמפייני חלב נוספים מארצות אחרות.

שאולי

תגובה 1:

דורי בן ישראל אמר/ה...

הופה חזק
:)
אחלה פרינטים

didn't get... not got :)