יום חמישי, 25 באוקטובר 2007

זה בתוך הורידים

תרומת דם מצילה חיים.
זה בעצם המסר המרכזי שמערכות הבריאות ובנקי הדם ברחבי העולם מנסים להעביר בכל הקמפיינים הפרסומיים לעידוד אנשים לתרום דם.
ועל מה כל הבלאגן, בעצם?
מכיוון שאדם בעל סוג דם מסויים אינו יכול לקלוט בגופו סוג דם אחר, יש צורך במנות דם מכל ארבעת הסוגים, נדירים יותר או פחות.

העניין בעל חשיבות עליונה מכיוון שמדובר בחיי אדם, ולכן הצורך בקרי8יב טוב שיעביר את המסר בכל פעם מחדש הוא עצום.

חיפשתי ומצאתי ברחבי העולם המון קרי8יב דם, בעיקר מארצות דרום-מזרח אסיה:


סין:



המילים "גיב בלאד" במנדרינית (סינית) משמעותן "צא לשפינג", וזה כיוון מעולה לקרי8יב:



סינגפור:




הפיליפינים:




אוסטרליה (זוכה אריה הברונזה בקאן 06'):


ארה"ב:


דרום אפריקה:


מלזיה:



אחת מארצות ערב:


הודו:






ואחרון אחרון חביב, גם מהודו, עבודה מצויינת של משרד פרסום קטן ומצויין שעושה דברים מיוחדים באמת:
1PointSize


תנו דם. זה בטח עוזר. גם למי שזקוק, וכאלה יש המון, וגם לכם (ביטוח לשנה לכם ולמשפחתכם - חינם).

שאולי

אין תגובות: