יום שישי, 22 ביוני 2007

...והזוכים הם

פסטיבל קאן 2007 של עולם הפרסום יינעל מחר, אבל אפשר כבר לראות את הזוכים המאושרים בכל אחת מהקטגוריות בתחרות (חוץ מקטגוריית סרטי הפרסומת שתיסגר מחר בשיאו של הפסטיבל). אתם יכולים לראות את הזוכים בפרסי הגראנד-פרי, הזהב, הכסף והארד בכל אחת מהקטגוריות, ולחפש את הזוכה הישראלי הכפול: העבודה של משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין עבור ארגון "מאיר פנים" שזכתה באריה הזהב בתחרות הפרומושן ובאריה הארד בתחרות הדיירקט-מרקטינג.
.SMS העבודה היא באנר המציג ילד יושב מול צלחת ריקה ומציעה לגולשים לשלוח תרומה באמצעות
שליחת התרומה מפעילה את הבאנר והצלחת מתמלאת. הטכנולוגיה מאוד לא פשוטה.
ברכות לזוכים.

שאולי

אין תגובות: