יום שישי, 22 ביוני 2007

דיירקט מרקטינג

כמה עבודות שאהבתי מהזוכים בקאן 2007:

אריאל הוציאו אבקת כביסה לכביסה במים קרים של 20 מעלות. לקידום המוצר בגרמניה נשלחו מעטפות מסתוריות ובתוכן בד שחור עם תווית הוראות כביסה של כביסה ב-20 מעלות ושקיק אבקה בלתי ממותגת. לאחר כביסה הבד הפך לבן עם כתוביות: כל כך קל ופשוט לכבס ב-20 מעלות


אולימפוס רצו דרך מקורית למכור את המארז התת-מימי שלהם למצלמה שלהם בגרמניה, והדרך הכי טובה להגיע לקהל היעד היא באמצעות המצלמה עצמה. הם שתלו סרט וידאו במצלמה, כך שבהדלקה הראשונה של המצלמה הופיע סרטון המראה כריש שוחה לעבר המצלמה, מתקרב ומתקרב ופתאום מחייך. אז מוצג המארז והמשפט: היפכו את המצלמה שלכם לתת-מימית באמצעות המארז התת-מימי החדש של אולימפוס.

ארגון למען איכות הסביבה במלזיה רצה לעודד מיחזור ופנה למוקד בזבוז הנייר הגדול ביותר - משרדים עם מכונות צילום וביקש להדביק ע"ג משטח הצילום במכונת הצילום סטיקר קטן ושקוף שנשא את המשפט: "אנא השתמשו בשני הצדדים ומחזרו בסיום" ואת כתובת האינטרנט של הארגון. הבקשה הודפסה על כל מסמך שצולם במכונת הצילום והתפוצה היתה ענקית


רייד שלחו בדיוור ישיר לבתים בדרום-אפריקה מעטפות רגילות והצמידו אליהן מעטפות קטנטנות הממוענות לדיירי הבית הזעירים: הנמלה, העכביש, המקק והיתוש. בתוך המעטפה הקטנטנה הופיעה הודעת פינוי למזיקים עם הלוגו של רייד



שאולי

אין תגובות: