יום שלישי, 16 בספטמבר 2008

עושים בצפר לנמל

אתמול ביקרתי בתערוכת הגמר של קורס קופי 6-7 (שזה השם החלופי לכיתות ו'-ז', בגלל שזה גס...) שהפעם החליטו למכור את הנמל. כל סטודנט נתן את הזווית שלו לשיווק הנמל כמקום טוב לבקר בו, והמבקרים בתערוכה נהנו מעבודות טובות (יותר ופחות, יש לציין) וכיבוד קל, ובנוסף עבודות קד"מ עצמי של חלק מהסטודנטים, כשהפעם ניכרה השקעה מיוחדת בעניין זה מצד חלק מהחלק מהם (קרוקס, מישהו?).
אני מודה ומתוודה שלא נשארתי עד לחלק שבו הכריזו על העבודה המנצחת, או על מצטייני הקורס, או על משהו, אבל אהבתי חלק מהעבודות, מן הסתם, וברגע שיהיה לי הלינק לעבודות עצמן, אעלה אותן לכאן כדי שתתרשמו בעצמכם.
למרות שאני משוחד ושנת לימודים אחת בנמל קנתה אותי לכל החיים, אני חייב להודות שעכשיו נוספו לי בראש עוד כמה חוזקות לטובת נמל תל אביב. תזרמו.

דרך אגב, התערוכה תהיה פתוחה לציבור הרחב במשך כל החודש הקרוב, אז עזבו אתכם לראות את זה כאן בבלוג, לכו לראות בעצמכם.

שאולי

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איך לא ראיתי אותך?
פעם הבאה אני בא עם פלטפורמות. :)

שאולי אמר/ה...

עזוב, גבר, פעם הבאה אני בא עם סטיקלייט, סבבה?