יום חמישי, 21 באוגוסט 2008

הייתי רוצה להיות איש שיווק של סטלה ארטואה

חברת המשקאות האוסטרלית פוסטר'ס הקימה צוות מכירות מיוחד לסטלה ארטואה, ולמרות שהיה מודע למותג, הצוות לא ממש הבין את מאפייני המותג ואת הקשר בין המותג לסרט, ולכן החברה פנתה למשרד פרסום כדי לקדם את הנושא בצוות המכירות הנ"ל.
בפוסטר'ס מן הסתם ציפו לפרוספקט או לפולדר ממותג עם ערכי המותג "סטלה ארטואה", אך צוות הקריאייטיב חשב אחרת.
הם קנו חמישים מכשירי PSP, מיתגו אותם באמצעות הלוגו של סטלה ארטואה ע"ג אחורי המכשיר, האריזה, ואפילו הכיסוי היוקרתי. בתוך המכשיר הותקנה ערכת נושא עם אייקונים ורקעים מיוחדים, ובנוסף סרטי קד"מ של סטלה ארטואה ומצגת קצרה על ההיסטוריה של המותג.

נפלתי (מקנאה)!


שאולי

אין תגובות: