יום חמישי, 18 באוקטובר 2007

תתגייס למילואים יא בן זונה

שלום לכולם!

מזה שבוע שהבלוג לא ראה אור יום (אבל גם עכשיו אני כותב כשהשמיים בחוץ שחורים) וזה קרה בעיקר בגלל שהייתי במילואים בשבוע האחרון. אז אחרי שראיתי המון ים בזמן הזה (מהחוף. לצערי או לשמחתי לא יצא לי להפליג השבוע) ואכלתי די הרבה מלח (ים) ומקדונלד'ס, חזרתי כדי לנער את האבק מהבלוג הקיטבגי שלי (כמה אנשים פשוט אמרו לי שהבלוג משמש להם כארכיון קריאייטיב, וזה באמת ייעודו - אחסון גאונות) ולהכניס כמה שיותר בכמה שפחות זמן.


יהיו שיגידו שהמילואים בבסיס צבאי שנמצא בלב העיר השלישית בגודלה במדינה עם אינטרנט אלחוטי חינם בבית החולים הצמוד (רמב"ם) זה לא תירוץ להזנחה של בלוג יומיומי, אבל, מה לעשות, זה התירוץ שלי. לא לקחתי את הלפטופ.

אז אל דאגה - בין שלל הפרוייקטים שאני עובד עליהם בימים אלה ובין העבודה שאני לא ממש אוהב אבל היא מקור הפרנסה היחידי שלי בינתיים, אני אשקיע את כל הזמן הפנוי (זמן מייצרים) כאן.

תתכוננו לכמה פוסטים מעניינים במיוחד...

שאולי

אין תגובות: