יום שלישי, 2 באוקטובר 2007

ההפסקה נגמרה

שלום לכולם!
בלי לשים לב חלף לו שבוע מהפוסט האחרון, וזה ממש לא בסדר.
מה אתם חושבים לעצמכם? ככה לתת לי להפקיר בלוג שלם בלי טיפה של אכפתיות? בלי שמץ השקעה? בלי קמצוץ של כבוד ובושה? העולם הסתובב סביב עצמו איזה 7 פעמים בזמן הזה, זה לא צחוק!
מילא אם מישהו היה שולח איזה מייל, איזה טוקבק, אס.אם.אס, משהו כדי להסב את תשומת לבי, כדי לבדוק אם הכל בסדר, כדי להראות עניין.
נראה לכם הגיוני ששבוע שלם אין פה תזוזה אפילו של אות אחת? אתם יודעים כמה פוסטים יכולתי להעלות? לפחות 20, או 18, או 12. או משהו כזה. אבל אני? כלום. גורנישט. נאדה. נוט אה סינגל וורד.
אני מאוד מצטער, אבל זה לא יכול להמשיך ככה. משהו פה חייב להשתנות. מישהו צריך לקחת את הדברים במלוא תשומת הלב ולשלם על כל המחדלים האלה. אי אפשר לעבור לסדר היום. וזה לא יעזור לאף אחד ששי אביבי ימשיך להתנצל על כל דבר ובכל הזדמנות. פה ההתנצלויות שלך לא תופסות.
ובגלל שאף אחד מכם (חוץ משי אביבי וויזה) לא מוכן לעשות את זה, לא נותר לי אלא לשאת באחריות בעצמי ולשלם את המחיר עד האגורה האחרונה (אלא אם כן זה עולה 99.* ואז זה רווח נקי של אגורה שלמה למוכר, כי אף אחד לא יחזיר לי עודף של אגורה, ואני לא מוכן לממן אף אחד בלי תמורה, שמעתם?).

רק שתדעו, שלמרות הכל, אני אמשיך פה את העבודה השחורה, כי ככה זה בחיים, ורק החזק שורד.

אה, כן, לפני שאני שוכח, עוד משהו קטן - חג שמח!

שאולי

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

סוף סוף, נמאס לי להעיר לך על זה - קח את עצמך בידיים בנאדם, חד משמעית, קום על החיים שלך
אה כן ... חג שמח