יום שני, 24 בספטמבר 2007

פעמיים ביום

הפרסומאים ברחבי העולם מוצאים בכל פעם דרכים יותר ויותר מקוריות לפרסום מוצרים בתחום בריאות השיניים.

כך עשתה חברת התרופות שרצתה להאיץ את קצב מכירות מי הפה הדנטליים שלה, ושלחה לרופאי השיניים בבריטניה מכתבים לבנים לגמרי, שרק במגע עם הנוזל התגלה הכתב על המכתב שקרא לרופאים להמליץ לפציינטים על המוצר:


כך עשתה קולגייט לקידום מברשות ה"סמייל" שלה:


כך עשו אורביט למסטיקים ה'מקצועיים' שלהם:


כך אורביט, שוב, עם מנקה ע"ג שלט החוצות:


וכך שוב אורביט למסטיקים המלבינים שלהם ביוון:


ואל תשכחו: פעמיים ביום.

שאולי

אין תגובות: