יום שני, 17 בספטמבר 2007

?יש לך שניה לענות על סקר ממש ממש קטן

אולימפוס החלו לאבד לקוחות בעקבות תחרות די קשה עם יצרני מיקרוסקופים זולים יותר, והחליטו למצוא דרך כדי לחזק את הקשר שלהם עם הלקוחות. לפיכך הוחלט להפיץ סקר כדי לבדוק מה באמת חושבים לקוחות החברה.
הסקר הופץ בין כל הלקוחות הנמצאים במאגרי המידע של החברה, אבל הנקודה הכי מעניינת בכל הסיפור הזה היא שאת הסקר ניתן לקרוא, ולענות עליו, רק באמצעות מיקרוסקופ.
אחלה דיירקט מרקטינג, אתם לא חושבים?
כל העסק נמצא כרגע בדיקה מול ספר השיאים של גינס לסקר הפרסומי הזעיר בעולם.


שאולי

אין תגובות: