יום ראשון, 26 באוגוסט 2007

מצעד הפרסומות הישראליות - אוגוסט

הקיץ מביא איתו הרבה רעיונות קלילים וקרירים, והרבה הרבה מוזיקה.
אז מה היה לנו שם?
הפעם אני אחלק את הפרסומות הבולטות לאלה שהכי אהבתי ולאלה שהכי פחות אהבתי:

אהבתי:

סלקום - שניה (עם טל רביב, סמנכ"ל הקרי8יב של מק'אן אריקסון, בסצינה הראשונה) - מקסימה.
הוט - וי או די מוביז (הסרט שאת רוצה) - ענקית.
אייס (מירי בוהדנה בעירום מוסווה) - מדויק, מושלמת.
ויזה כ.א.ל. (שי אביבי במעבר מנקודות להנחות) - קמפיין מבריק ומצויין.
012 (עם רון קופמן כקונטרה ספורטיבית לקיציס) - גדול! גדול!
יטבתה (מיכאל הנגבי לפסטיבל הכדורים הפורחים) - חביב ביותר. מעניין איך הפסטיבל עצמו יהיה.

הכי לא אהבתי:

פלאפון פאן (בלונה פארק) - המוצר לא מצדיק את הסרט ולהיפך.
פלאפון (מיגון העובדים למבצע "משדרגים בלי חשבון") - הצרכן מוצג כברברי וחסר מעצורים - נכון אבל מאוד מעליב.
מגה בעיר (מילי אביטל נפגשת ברחוב) - סתמי, משעמם.
שופרסל שלי לראש השנה (דיאלוג בין אמא מתחלפת לבן מתחלף מול המחשב) - מצטער, לא הבנתי מה הקשר בין הקרי8יב להארד סייל.

היו עוד המון פרסומות החודש, אלה הכי הזדכרו לי.

הסיכום הבא - אחרי פרסומות החגים.

שאולי

תגובה 1:

Tal Cohen אמר/ה...

אני לא סובלת פרסומות, זה ממש נדיר שיש פרסומת שאני נהנית ממנה.
זו הסיבה העקרית לכך שאני רואה סדרות וסרטים שאני אוהבת בצפייה ישירה. כבר לא מדליקה את הטלוויזיה ולא הולכת לקולנוע. זה פשוט סיוט מה שנהיה לאחרונה.