יום שבת, 11 באוגוסט 2007

...קורה

מצטער על העדכון הדי דליל בבלוג, אבל יש לי תירוץ די טוב.
מי לא חושב שהוא נהג מצויין (או מקצוען, אוה לפחות טוב מרוב הנהגים)? כולנו.
אבל אף פעם מה שקורה לך בכביש לא מושפע רק מההתנהגות שלך, כי תמיד יהיה הנהג האידיוט שחושב שהוא נוהג יותר טוב ממך, או שהוא שיכור, או שהוא סתם אידיוט.
ומי לא אמר "לי זה לא יקרה"? טוב, בטוח שיש כמה כאלה, כמוני למשל - שתמיד אומר " לי זה גם יקרה, השאלה - מתי?".
אז זה קרה.
כן, כן, ביום חמישי עברתי תאונת דרכים, בגלל שאיזה אידיוט אחד חתך אותי בצומת בלי שראה אותי, לטענתו.
אני, כידוע או שלא, נוהג על קטנוע 200 סמ"ק, ובנסיעה שגרתית בעיר מגוריי פשוט התנגשתי ברכב שלא נתן לי זכות קדימה בצומת והחליט לפנות בדיוק כשנכנסתי לצומת בנוסעי ישר.
אז לקטנוע ממש לא שלום, כנראה הלך קפוט, ואני מודה לאלוהים שיצאתי בחיים ואפילו במצב די טוב, יחסית. מכות יבשות, גוף תפוס לגמרי והרבה שריטות בבטן וברגליים. אם מחשיבים את הלילה באשפוז במחלקה כירורגית בבי"ח, ואת שעות השינה האבודות בסופ"ש והחום כתוצאה מזריקת הטטנוס, אני הולך לזמבר לטמבל את הצורה בביטוח.
אבל זה לא מספק, ומה שעברתי ממש הדהד לי בראש את הסרטון שראיתי זה לא מכבר במזבלה.



תשמרו על עצמכם, וגם על אלו שסביבכם בכביש, וניפגש בשמחות.

שאולי

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

העיקר שיצאת בשלום והכול בסדר :)

Guy אמר/ה...

לא נעים, אבל טוב שיצאת מזה טוב.

הפרסומת הזאת גדולה, נתנה לי כאפה רצינית. ירבו כמותה.