יום רביעי, 18 ביולי 2007

מצעד הפרסומות הישראליות - יולי

חודש נוסף של פרסומות ישראליות והרבה הרבה קריאייטיב. האמנם?
יצאתי לשטח (על הספה בסלון) כדי לבדוק מה העלו משרדי הפרסום החודש למקבצי הפרסומות בערוצים המסחריים, ולהלן התוצאות:
הכי טובה: 'פראייר' לדיוטי פרי. ספוף עוקצני לסרטי הבישום הכל-כך מלוקקים, נוטפי סקס וחסרי יצירתיות (חוץ מיצירתו המופלאה של אלוהים). מקאן אריקסון עשו עבודה נפלאה כשגם עקצו את המפרסמים (בד"כ סופר-פארם) וגם תפסו תשומת לב, באמצעות הדוגמנית הברזילאית ג'ניני מילה. דגדגו: טובורג עם מסיבת הרחוב הנפלאה שלהם (לשלמור אבנון עמיחי), ומקדונלדס עם עובדי פיאט פנדה האיטלקים (ליהושע).
הכי גרועה: לא מצאתי ממש גרועה, או שפשוט הדחקתי, אבל היו כמה שלא ממש אהבתי.
למה? תסבירו לי למה? למה צריך להאניש מטבע של חמש אגורות? מטומטם לדעתי, למרות שהפרסומת הזו של בזק (אדלר חומסקי ורשבסקי)זוכה לאהדה בישראל (עפ"י מכון יפעת). אני אוהב יותר את הסרט הקודם שהם עשו לחמש אגורות שהתגלגלה ברחוב ובביוב, למרות שהמוצר לא הצדיק סרט כזה יפה.
חוץ ממנה, יש את הסרט של ביסלי דק - של שתי דמויות האנימציה שמדברות עם האמא בסופרמרקט. לא אוהב.
יס הערבי לא ממש עושה את העבודה. היו לכם סרטים הרבה יותר טובים בעבר.
הכי מעצבנת: פלאפון אס.אמ.אס חינם מחו"ל (אדלר חומסקי ורשבסקי). מי? מה? למה?
הקמפיין הכי אהוב עליי: דואר ישראל (גלר נסיס). אין, אלי ומריאנו במיטב המסורת הקומדית שלהם. כתוב טוב, מצחיק בטירוף. וחוץ מזה - זה וואחד קמפיין. 8 סרטונים שונים + טיזר.
הכי "מהיר ועצבני": רטבי הסקוויז של תלמה. ממש פורמולה 1.
הכי קסום: הנקודות של לאומי קארד (אריאלי). כמה קשה לאסוף אותם, ככה קל לפזר.

ופינת הפרומו: החדשים של עדי אשכנזי. פשוט מצחיק איך שהיא בוכה. בלי מילה אחת.

מצטער שאין קשורי וידאו בפוסט הזה, פשוט אף אחד עוד לא הקליט ליו-טיוב.
שיהיה עוד חודש מגניב מקריאייטיב.
שאולי

אין תגובות: