יום שני, 9 ביולי 2007

ירוק עולה

שני קמפיינים מיוחדים מאוד:
הראשון הינו השקה של ספר הג'ונגל 2. הספר כתוב בצורה מאוד מיוחדת, כך שככל שמתקדמים בתוך הספר, המשפטים מתארכים כאילו הסיפור צומח בספר.
כדי להפוך את אפקט הצמיחה למושלם, גם הכריכה מצמיחה בעצמה



השני הוא סיפור אחר לגמרי. במקום להשתמש בסתם דיירקט-מרקטינג משעמם כדי לפרסם את ה"פרדו קרוזר" של טויוטה, החליטו לקחת צעד קדימה את הסלוגן שלהם: "צור קשר עם הטבע" (או משהו כזה...) והדפיסו את המודעה על עלי בננה במפעל מיוחד ועם הפקה ענקית ומושקעת




כזה ירוק לא רואים כל יום. שאפו.

שאולי

אין תגובות: