יום ראשון, 15 ביולי 2007

100

.כן, כן. הגעתי לפוסט ה-100 שלי

ספירת מלאי (נכון לחצות בין 14 ל-15 ביולי):

100 פוסטים - כבר אמרנו.
חודש ימים באוויר - מה-15 ביוני.
331 כניסות:
279 מישראל, והשאר מעוד 19 מדינות שונות ברחבי העולם ומכל היבשות
(אין לי מושג איך הם הגיעו לפה, אבל כולם מוזמנים).
מאות פרינטים, חוצות, בילבורדז, גרילה, קד"מים, וידאו, אינטראקטיב, תדמית ושאר ירקות.
אה, ועיתון בצפר אחד.

עוד מעט, ממש עוד קצת, אני אעלה את תיק העבודות שלי בקישור מיוחד לאתר,
ובשמחה אעלה גם תיקי עבודות של חבריי לכיתת קופירייטינג בבצפר. ג'1 שולתתת.

אני מצטער על בעיות הפיסוק וכניסת הכתב שאני מאוד משתדל למנוע ולסדר,
אבל מה לעשות, זה לא אתר ישראלי. אני עושה את מירב המאמצים.

אז קודם כל, תודה לכל הגולשים שנכנסים ומצדיקים את העבודה שאני עושה פה.
תמשיכו להיכנס, לצפות, לטקבק, להגיב, להציע, לפרסם ולהפיץ לאנשים שעדיין לא מכירים.

אל תתביישו לכתוב לי למייל או כתגובה באתר,
ואם בא לכם, תקליקו גם על המודעות של גוגל שנמצאות בצד ימין של הבלוג.

תודה, תודה, תודה.

שאולי

אין תגובות: