יום רביעי, 20 ביוני 2007

מצעד הפרסומות הישראליות - יוני

הכי טובה: סלקום ל'ווליום 2007' - הגבעתרון וחובבי ציון.
למה? האמת, אני לא ממש מחסידי "חובבי ציון", אבל השילוב הזה, בין היום לאז, הוא כל כך נכון, צודק ורלוונטי, שפשוט אין מילים. דגדגו: בנק הפועלים (האמא שמסדרת את הבית בלחיצת שלט) והבית הכחול של פלאפון.
הכי גרועה: קנטאקי פרייד צ'יקן ("לא תפסיקו ללקק את האצבעות") איפה הקריאייטיב? פרסומת שכולה בריף.
הכי מאולצת: מילקי קצפת ("ועוד קצפת ועוד קצפת").
הכי מעצבנת: קולון 101 ("זכית ב... ריבת תותים").
הכי הזויה בכיוון השלילי: מאמא עוף ("מפנטז על ארוחה טובה?").
הכי דומה לפרסומת של יס (כן, יש כזה ז'אנר): פאנטה בצוללת ("ספר לי משהו שאני לא יודע").
הכי 'אני הייתי נעלב אם הייתי ערבי': חמסין מיליון.
ואני מתנצל בפני כל מי ששכחתי...

שאולי

אין תגובות: